pt. A marca precisa expressar a identidade e a personalidade de uma profissional que exercita sua competência sem deixar de lado sua personalidade divertida e seu gosto pela estética retrô.
É crucial que seja bem definida, sofisticada, graciosa, reconhecível e alto-astral.
Palavras-chave importantes:
RETRÔ; VINTAGE; COLORIDO; AMIGÁVEL; ESPONTÂNEO; JOVIAL;
en. The brand needs to express the identity and the personality of a professional who pratices her competency without leaving behind her fun personality and her likes for vintage and retro aesthetics. It is crucial that it is well-defined, sofisticated, charming, recognizable and a good mood.
É crucial que seja bem definida, sofisticada, graciosa, reconhecível e alto-astral.
Palavras-chave importantes:
RETRÔ; VINTAGE; COLORIDO; AMIGÁVEL; ESPONTÂNEO; JOVIAL;
en. The brand needs to express the identity and the personality of a professional who pratices her competency without leaving behind her fun personality and her likes for vintage and retro aesthetics. It is crucial that it is well-defined, sofisticated, charming, recognizable and a good mood.
Determinant key words:
RETRO - VINTAGE - COLORFUL - FRIENDLY - SPONTANEOUS - JOVIAL